Autorska knjiga-Znanstvena knjiga-Udžbenik za visokoškolsko obrazovanje
Marketing : koncepcija, imperativ, izazov
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2005. urn:nbn:hr:192:964747


Citirajte ovaj rad

Grbac, B. (2005). Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:964747.

Grbac, Bruno. Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2005. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:964747.

Grbac, Bruno. Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2005. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:964747.

Grbac, B. (2005) Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:964747 (Datum pristupa: 13.06.2021.)

Grbac B. Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2005, [pristupljeno 13.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:964747

B. Grbac, Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2005. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:964747

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.