Autorska knjiga-Znanstvena knjiga-Udžbenik za visokoškolsko obrazovanje
B2B marketing
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2013. urn:nbn:hr:192:259945


Citirajte ovaj rad

Grbac, B. (2013). B2B marketing. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:259945.

Grbac, Bruno. B2B marketing. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:259945.

Grbac, Bruno. B2B marketing. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:259945.

Grbac, B. (2013) B2B marketing. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:259945 (Datum pristupa: 09.06.2021.)

Grbac B. B2B marketing. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2013, [pristupljeno 09.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:259945

B. Grbac, B2B marketing. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2013. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:259945

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.