prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje
Rad nije dostupan
završni rad
Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje

Martinac, Janko (2019)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Martinac, J. (2019). Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:198983

Martinac, Janko. "Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:198983

Martinac, Janko. "Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:198983

Martinac, J. (2019). 'Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 09.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:198983

Martinac J. Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 09.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:198983

J. Martinac, "Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:198983

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.