Martinac, J. (2019). Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:198983
Martinac, Janko. "Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:198983
Martinac, Janko. "Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:198983
Martinac, J. (2019). 'Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:198983
Martinac J. Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:198983
J. Martinac, "Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:198983