prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača
Rad nije dostupan
završni rad
Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača

Kristić, Barbara
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kristić, B. (2019). Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:909007

Kristić, Barbara. "Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:909007

Kristić, Barbara. "Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:909007

Kristić, B. (2019). 'Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 29.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:909007

Kristić B. Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 29.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:909007

B. Kristić, "Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:909007

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.