Blažević, M. (2019). Uloga dizajna u oglašavanju (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:283063
Blažević, Matija. "Uloga dizajna u oglašavanju." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:283063
Blažević, Matija. "Uloga dizajna u oglašavanju." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:283063
Blažević, M. (2019). 'Uloga dizajna u oglašavanju', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:283063
Blažević M. Uloga dizajna u oglašavanju [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:283063
M. Blažević, "Uloga dizajna u oglašavanju", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:283063