Krunić, A. (2019). Utjecaj Božićnog duha na emocije potrošača (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:594106
Krunić, Ana. "Utjecaj Božićnog duha na emocije potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:594106
Krunić, Ana. "Utjecaj Božićnog duha na emocije potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:594106
Krunić, A. (2019). 'Utjecaj Božićnog duha na emocije potrošača', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:594106
Krunić A. Utjecaj Božićnog duha na emocije potrošača [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:594106
A. Krunić, "Utjecaj Božićnog duha na emocije potrošača", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:594106