Naslov Poslovno pregovaranje na primjeru poduzeća Tommy d.o.o.
Naslov (engleski) Business negotiation on the example of the enterprise Tommy d.o.o.
Autor Ivana Benjak
Mentor Heri Bezić (mentor)
Član povjerenstva Heri Bezić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Tomislav Galović (član povjerenstva)
Član povjerenstva Ana Štambuk (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Rijeci Ekonomski fakultet Rijeka
Datum i država obrane 2019-06-04, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Tema diplomskog rada je „Poslovno pregovaranje na primjeru poduzeća Tommy d.o.o.“ unutar koje se nastoji istražiti i analizirati važnost poslovnog pregovaranja kao osnovne funkcije komunikacijskog procesa i sredstva za ostvarivanje konkurentskih prednosti. Poduzeće Tommy d.o.o. bavi se trgovinom i uslugama. Od svog utemeljenja, pa do danas, poduzeće je prošlo različite faze i opstalo na konkurentskom tržištu te se danas nalazi među top pet trgovačkih lanaca na području Republike Hrvatske. Maloprodajni objekti geografski su rasprostranjeni po cijeloj državi, a njihov najveći broj nalazi se na području Dalmacije i južne Hrvatske. Kako bi se dobio uvod u uspješnost (neuspješnost) poslovanja poduzeća, neophodno je imati uvid u karakteristike pregovaranja poduzeća, kako unutar njega tako i prema van. Naime, pregovaračke sposobnosti odgovornih osoba, njihova znanja i vještine, te strategije kojima se pri tome služe od velike su važnosti za poslovanje. Koristeći se tehnikama poslovnog pregovaranja dobiva se uvid u poslovanje drugog poduzeća s kojim se ulazi u pregovore, postavljaju se ciljevi koji se pregovorima žele postići, kao i BATNA, odnosno najbolje moguće rješenje na koje će poduzeće pristati. Tommy svakodnevno pregovara sa svojim zaposlenicima, kupcima i dobavljačima, kao i strateškim partnerima. U ovisnosti o veličini i važnosti problema pregovora, poduzeće vrši spontane pregovore ili se pak za iste priprema detaljno i uz pomoć stručnjaka. Neovisno o kakvim pregovorima je riječ, poduzeće u interakciji sa suprotnom stranom nastoji nastupati kooperativno, a ne kompetitivno i postići „win-win“ ishod pregovora, koji bi značio zadovoljstvo za obje strane.
Sažetak (engleski) The topic of this work is „Business negotiation on the example of the Tommy d.o.o. enterprise" within which author tries to explore and analyze the importance of business negotiation as the basic function of the communication process and the means for achieving competitive advantages. Company Tommy d.o.o. deals with trade and services. From its founding till today, the company has gone through various phases and survived in the competitive market and today it's among the top five retail chains in the Republic of Croatia. Retail facilities are geographically widespread throughout the country, and their largest number is located in Dalmatia and southern Croatia. To be able to analyze the performance (failure) of a company's business, it is really important to have an insight into the negotiation characteristics of the company both inside and outside it. Namely, the negotiating abilities of responsible persons, their knowledge and skills, and the strategies they serve are of great importance to business. Using the techniques of business bargaining, insight into the business of the other company with which negotiations are entered, the goals to be negotiated are set, as well as the BATNA (the best possible solution to which the company will agree). Tommy negotiates with it's employees on daily basis. Outside the company, Tommy negotiates with customers and suppliers as well as strategic partners. Depending on the size and importance of the negotiation problem, the company conducts spontaneous negotiations or prepares it in detail with the help of experts. Regardless of what negotiations are involved, the company interacts with the opposite side trying to cooperate and not competitively and achieve a win-win outcome of the negotiations, which would mean satisfaction for both sides.
Ključne riječi
poslovno pregovaranje
pregovaranje
komunikacija
Ključne riječi (engleski)
business negotiation
negotiation
communication
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:192:475078
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje Smjer: Poduzetništvo Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-06-05 11:41:43