diplomski rad
Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga

Mirela Tomić (2018)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Tomić, M. (2018). Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420543

Tomić, Mirela. "Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420543

Tomić, Mirela. "Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420543

Tomić, M. (2018). 'Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 22.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420543

Tomić M. Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 22.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420543

M. Tomić, "Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420543