Žmikić, I. (2016). Marketing miks u osiguravajućim društvima (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:028119
Žmikić, Ivona. "Marketing miks u osiguravajućim društvima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:028119
Žmikić, Ivona. "Marketing miks u osiguravajućim društvima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:028119
Žmikić, I. (2016). 'Marketing miks u osiguravajućim društvima', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:028119
Žmikić I. Marketing miks u osiguravajućim društvima [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:028119
I. Žmikić, "Marketing miks u osiguravajućim društvima", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:028119