Fuček, V. (2018). Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:587166
Fuček, Valentina. "Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:587166
Fuček, Valentina. "Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:587166
Fuček, V. (2018). 'Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:587166
Fuček V. Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:587166
V. Fuček, "Motivacija i privlačenje potrošača kroz marketinške komunikacijske aktivnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:587166