prikaz prve stranice dokumenta Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje
No public access
professional thesis
Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje

Pilko Demirkiran, Kristina
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Pilko Demirkiran, K. (2016). Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje (Professional thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

Pilko Demirkiran, Kristina. "Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

Pilko Demirkiran, Kristina. "Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

Pilko Demirkiran, K. (2016). 'Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

Pilko Demirkiran K. Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

K. Pilko Demirkiran, "Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814

Please login to the repository to save this object to your list.