University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Pilko Demirkiran, K. (2016). Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje (Professional thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814
Pilko Demirkiran, Kristina. "Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814
Pilko Demirkiran, Kristina. "Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814
Pilko Demirkiran, K. (2016). 'Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814
Pilko Demirkiran K. Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814
K. Pilko Demirkiran, "Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:693814