University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Bijelić, B. (2017). Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738
Bijelić, Branko. "Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738
Bijelić, Branko. "Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738
Bijelić, B. (2017). 'Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738
Bijelić B. Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738
B. Bijelić, "Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738