University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Perčić, D. (2017). Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843512
Perčić, Dora. "Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843512
Perčić, Dora. "Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843512
Perčić, D. (2017). 'Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843512
Perčić D. Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843512
D. Perčić, "Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843512