University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Glavina, M. (2017). Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684
Glavina, Martina. "Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684
Glavina, Martina. "Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684
Glavina, M. (2017). 'Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684
Glavina M. Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684
M. Glavina, "Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684