prikaz prve stranice dokumenta Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća

Bonetić, Antonia
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Bonetić, A. (2017). Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:433122

Bonetić, Antonia. "Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:433122

Bonetić, Antonia. "Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:433122

Bonetić, A. (2017). 'Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:433122

Bonetić A. Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:433122

A. Bonetić, "Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:433122

Please login to the repository to save this object to your list.