University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Mikulčić, E. (2024). Osobno brendiranje kao dio aktivnog upravljanja karijerom (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:814900
Mikulčić, Emilija. "Osobno brendiranje kao dio aktivnog upravljanja karijerom." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:814900
Mikulčić, Emilija. "Osobno brendiranje kao dio aktivnog upravljanja karijerom." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:814900
Mikulčić, E. (2024). 'Osobno brendiranje kao dio aktivnog upravljanja karijerom', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:814900
Mikulčić E. Osobno brendiranje kao dio aktivnog upravljanja karijerom [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:814900
E. Mikulčić, "Osobno brendiranje kao dio aktivnog upravljanja karijerom", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:814900