University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Matulec, I. M. (2024). Utjecaj psihološkog formiranja cijena na percepciju i ponašanje potrošača (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:919836
Matulec, Iva Marija. "Utjecaj psihološkog formiranja cijena na percepciju i ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:919836
Matulec, Iva Marija. "Utjecaj psihološkog formiranja cijena na percepciju i ponašanje potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:919836
Matulec, I. M. (2024). 'Utjecaj psihološkog formiranja cijena na percepciju i ponašanje potrošača', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:919836
Matulec IM. Utjecaj psihološkog formiranja cijena na percepciju i ponašanje potrošača [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:919836
I. M. Matulec, "Utjecaj psihološkog formiranja cijena na percepciju i ponašanje potrošača", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:919836