prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata
No public access
undergraduate thesis
Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata

Novak, Martina
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Novak, M. (2016). Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

Novak, Martina. "Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

Novak, Martina. "Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

Novak, M. (2016). 'Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 11 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

Novak M. Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 May 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

M. Novak, "Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

Please login to the repository to save this object to your list.