University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Ukalović, J. (2024). Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:989251
Ukalović, Josip. "Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:989251
Ukalović, Josip. "Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:989251
Ukalović, J. (2024). 'Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:989251
Ukalović J. Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:989251
J. Ukalović, "Važnost digitalnog marketinga za unaprjeđenje poslovanja mikro i malih poduzeća", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:989251