University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Nemetz, J. (2024). Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400
Nemetz, Jelena. "Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400
Nemetz, Jelena. "Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400
Nemetz, J. (2024). 'Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 03 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400
Nemetz J. Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400
J. Nemetz, "Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400