prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
postgraduate specialist thesis
Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda

Frlan, Tea
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Frlan, T. (2023). Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda (Postgraduate specialist thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444

Frlan, Tea. "Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda." Postgraduate specialist thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444

Frlan, Tea. "Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda." Postgraduate specialist thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444

Frlan, T. (2023). 'Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda', Postgraduate specialist thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444

Frlan T. Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda [Postgraduate specialist thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444

T. Frlan, "Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda", Postgraduate specialist thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444

Please login to the repository to save this object to your list.