University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Kaurić, M. (2023). Uloga digitalnog marketinga u promociji sportskih klubova na primjeru GNK Dinamo Zagreb (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:527495
Kaurić, Melita. "Uloga digitalnog marketinga u promociji sportskih klubova na primjeru GNK Dinamo Zagreb." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:527495
Kaurić, Melita. "Uloga digitalnog marketinga u promociji sportskih klubova na primjeru GNK Dinamo Zagreb." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:527495
Kaurić, M. (2023). 'Uloga digitalnog marketinga u promociji sportskih klubova na primjeru GNK Dinamo Zagreb', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 11 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:527495
Kaurić M. Uloga digitalnog marketinga u promociji sportskih klubova na primjeru GNK Dinamo Zagreb [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 December 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:527495
M. Kaurić, "Uloga digitalnog marketinga u promociji sportskih klubova na primjeru GNK Dinamo Zagreb", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:527495