University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Katovčić, D. (2023). Utjecaj društvenih mreža na angažman navijača domaćih i stranih nogometnih klubova (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:085428
Katovčić, Dea. "Utjecaj društvenih mreža na angažman navijača domaćih i stranih nogometnih klubova." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:085428
Katovčić, Dea. "Utjecaj društvenih mreža na angažman navijača domaćih i stranih nogometnih klubova." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:085428
Katovčić, D. (2023). 'Utjecaj društvenih mreža na angažman navijača domaćih i stranih nogometnih klubova', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:085428
Katovčić D. Utjecaj društvenih mreža na angažman navijača domaćih i stranih nogometnih klubova [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:085428
D. Katovčić, "Utjecaj društvenih mreža na angažman navijača domaćih i stranih nogometnih klubova", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:085428