University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Bašić Žic, M. (2023). Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u posebnim oblicima turizma: profili turista lovnog turizma u Republici Hrvatskoj (Postgraduate specialist thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:779492
Bašić Žic, Maja. "Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u posebnim oblicima turizma: profili turista lovnog turizma u Republici Hrvatskoj." Postgraduate specialist thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:779492
Bašić Žic, Maja. "Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u posebnim oblicima turizma: profili turista lovnog turizma u Republici Hrvatskoj." Postgraduate specialist thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:779492
Bašić Žic, M. (2023). 'Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u posebnim oblicima turizma: profili turista lovnog turizma u Republici Hrvatskoj', Postgraduate specialist thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:779492
Bašić Žic M. Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u posebnim oblicima turizma: profili turista lovnog turizma u Republici Hrvatskoj [Postgraduate specialist thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:779492
M. Bašić Žic, "Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u posebnim oblicima turizma: profili turista lovnog turizma u Republici Hrvatskoj", Postgraduate specialist thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:779492