prikaz prve stranice dokumenta Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
postgraduate specialist thesis
Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda

Vranić, Tea
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Vranić, T. (2023). Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda (Postgraduate specialist thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:841151

Vranić, Tea. "Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda." Postgraduate specialist thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:841151

Vranić, Tea. "Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda." Postgraduate specialist thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:841151

Vranić, T. (2023). 'Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda', Postgraduate specialist thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 07 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:841151

Vranić T. Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda [Postgraduate specialist thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 May 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:841151

T. Vranić, "Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda", Postgraduate specialist thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:841151

Please login to the repository to save this object to your list.