University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Širola, A. (2022). Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:597764
Širola, Anita. "Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:597764
Širola, Anita. "Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:597764
Širola, A. (2022). 'Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:597764
Širola A. Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:597764
A. Širola, "Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:597764