University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Paljuh, L. (2022). Impulzivno kupovno ponašanje u online okruženju: primjer modne industrije (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:961935
Paljuh, Lara. "Impulzivno kupovno ponašanje u online okruženju: primjer modne industrije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:961935
Paljuh, Lara. "Impulzivno kupovno ponašanje u online okruženju: primjer modne industrije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:961935
Paljuh, L. (2022). 'Impulzivno kupovno ponašanje u online okruženju: primjer modne industrije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 02 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:961935
Paljuh L. Impulzivno kupovno ponašanje u online okruženju: primjer modne industrije [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 October 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:961935
L. Paljuh, "Impulzivno kupovno ponašanje u online okruženju: primjer modne industrije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:961935