University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Akrapović, A. K. (2022). Implementacija sustava potpore potrošačima (CRM) u malim i srednjim poduzećima turističke djelatnosti (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:228918
Akrapović, Antonio Karlo. "Implementacija sustava potpore potrošačima (CRM) u malim i srednjim poduzećima turističke djelatnosti." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:228918
Akrapović, Antonio Karlo. "Implementacija sustava potpore potrošačima (CRM) u malim i srednjim poduzećima turističke djelatnosti." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:228918
Akrapović, A. K. (2022). 'Implementacija sustava potpore potrošačima (CRM) u malim i srednjim poduzećima turističke djelatnosti', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 01 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:228918
Akrapović AK. Implementacija sustava potpore potrošačima (CRM) u malim i srednjim poduzećima turističke djelatnosti [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2022 [cited 2024 October 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:228918
A. K. Akrapović, "Implementacija sustava potpore potrošačima (CRM) u malim i srednjim poduzećima turističke djelatnosti", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:228918