University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Bakula, K. (2021). Analiza kvalitete usluga u poduzetništvu na primjeru trgovačkog društva Kašmir d.o.o. primjenom SERVQUAL modela (Professional thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:835239
Bakula, Kristijan. "Analiza kvalitete usluga u poduzetništvu na primjeru trgovačkog društva Kašmir d.o.o. primjenom SERVQUAL modela." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:835239
Bakula, Kristijan. "Analiza kvalitete usluga u poduzetništvu na primjeru trgovačkog društva Kašmir d.o.o. primjenom SERVQUAL modela." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:835239
Bakula, K. (2021). 'Analiza kvalitete usluga u poduzetništvu na primjeru trgovačkog društva Kašmir d.o.o. primjenom SERVQUAL modela', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:835239
Bakula K. Analiza kvalitete usluga u poduzetništvu na primjeru trgovačkog društva Kašmir d.o.o. primjenom SERVQUAL modela [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:835239
K. Bakula, "Analiza kvalitete usluga u poduzetništvu na primjeru trgovačkog društva Kašmir d.o.o. primjenom SERVQUAL modela", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:835239