Abstract | Tematiku ovoga rada predstavlja značaj menadžmenta te njegova primjena u poduzeću Kraš
d.d. Menadžment obuhvaća procese koordinacije aktivnosti drugih ljudi pomoću kojih se
ostvaruju zadani ciljevi neke organizacije uz uporabu dostupnih resursa. Menadžment, dakle
proizlazi iz rada sa drugima i putem drugih. Aktivnosti koje se odvijaju unutar procesa
menadžmenta nazivaju se funkcijama menadžmenta, a iako ih se u literaturama kroz vrijeme
različito imenuje, mogu se uokviriti u pet neizostavnih funkcija, a to su: planiranje,
organiziranje, upravljanje ljudskim potencijalima, vođenje i kontrola. Menadžer je osoba koja
upravlja procesima menadžmenta, planira i donosi odluke, organizira rad i poslovanje, upravlja
financijama i raspoloživim resursima, to jest, organizira rad kroz istaknutih pet funkcija. Kraš
d.d., jedno od najuspješnijih poduzeća jugoistočne Europe, bavi se proizvodnjom slastica,
čokolade, karamela i deserata koji se proizvode u svrhu prodavanja na domaćem i stranom
tržištu. Kraš d.d. posjeduje brojne brendove poput Griotta, Domaćice, Životinjskog carstva koji
se konzumiraju od strane potrošača, a na prvo mjesto stavljaju zadovoljstvo kupaca. Riječ je o
poduzeću usmjerenom na proširenje tržišta, njihov je tim okrenut budućnosti, jačanju i
razvijanju novih brendova, a da bi u svemu tome bili uspješni, potrebno je istražiti
konkurentnost na tržištu te ispitati potrebe potrošača. |