University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Šorli, D. (2016). Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458
Šorli, Denis. "Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458
Šorli, Denis. "Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458
Šorli, D. (2016). 'Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458
Šorli D. Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458
D. Šorli, "Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458