prikaz prve stranice dokumenta Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba

Šorli, Denis
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Šorli, D. (2016). Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

Šorli, Denis. "Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

Šorli, Denis. "Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

Šorli, D. (2016). 'Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 08 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

Šorli D. Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2025 April 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

D. Šorli, "Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.