University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Smokvina, K. (2016). Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:866689
Smokvina, Kristina. "Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:866689
Smokvina, Kristina. "Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:866689
Smokvina, K. (2016). 'Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 07 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:866689
Smokvina K. Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2025 April 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:866689
K. Smokvina, "Identifikacija impulzivnog kupovnog ponašanja, uvažavajući psihološke i sociološke čimbenike", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:866689