prikaz prve stranice dokumenta Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d.
No public access
undergraduate thesis
Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d.

Velenik, Toni
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Velenik, T. (2021). Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d. (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:185272

Velenik, Toni. "Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d.." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:185272

Velenik, Toni. "Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d.." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:185272

Velenik, T. (2021). 'Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d.', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 28 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:185272

Velenik T. Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d. [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2025 February 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:185272

T. Velenik, "Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d.", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:185272

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.