University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Modrić, N. (2021). Utjecaj ekoloških oznaka na percepciju potrošača o kvaliteti proizvoda (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:532163
Modrić, Natalia. "Utjecaj ekoloških oznaka na percepciju potrošača o kvaliteti proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:532163
Modrić, Natalia. "Utjecaj ekoloških oznaka na percepciju potrošača o kvaliteti proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:532163
Modrić, N. (2021). 'Utjecaj ekoloških oznaka na percepciju potrošača o kvaliteti proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 10 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:532163
Modrić N. Utjecaj ekoloških oznaka na percepciju potrošača o kvaliteti proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:532163
N. Modrić, "Utjecaj ekoloških oznaka na percepciju potrošača o kvaliteti proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:532163