University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Muždeka Prodanović, A. (2021). Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene (Professional thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:628945
Muždeka Prodanović, Adriana. "Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:628945
Muždeka Prodanović, Adriana. "Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:628945
Muždeka Prodanović, A. (2021). 'Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:628945
Muždeka Prodanović A. Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:628945
A. Muždeka Prodanović, "Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:628945