University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Palić, T. (2020). Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije (Professional thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028
Palić, Tonina. "Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028
Palić, Tonina. "Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028
Palić, T. (2020). 'Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028
Palić T. Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028
T. Palić, "Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028