prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača

Bunjevčević, Katarina
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Bunjevčević, K. (2016). Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

Bunjevčević, Katarina. "Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

Bunjevčević, Katarina. "Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

Bunjevčević, K. (2016). 'Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 29 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

Bunjevčević K. Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 September 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

K. Bunjevčević, "Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

Please login to the repository to save this object to your list.