University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Bunjevčević, K. (2016). Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659
Bunjevčević, Katarina. "Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659
Bunjevčević, Katarina. "Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659
Bunjevčević, K. (2016). 'Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 29 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659
Bunjevčević K. Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 September 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659
K. Bunjevčević, "Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659