University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Krt, A. (2020). Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540
Krt, Antonia. "Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540
Krt, Antonia. "Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540
Krt, A. (2020). 'Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 02 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540
Krt A. Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 October 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540
A. Krt, "Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540