University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Dozet, M. (2020). Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725034
Dozet, Maja. "Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725034
Dozet, Maja. "Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725034
Dozet, M. (2020). 'Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725034
Dozet M. Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725034
M. Dozet, "Analiza uslužnih djelatnosti u Republici Hrvatskoj i suvremeni marketinški trendovi u segmentu usluga", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725034