University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Kolarić, K. (2020). Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891
Kolarić, Katarina. "Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891
Kolarić, Katarina. "Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891
Kolarić, K. (2020). 'Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891
Kolarić K. Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891
K. Kolarić, "Održivo konzumiranje proizvoda - utjecaj medija na percepciju od strane potrošača", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:973891