University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Jakovljević, A. (2020). Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034
Jakovljević, Andrea. "Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034
Jakovljević, Andrea. "Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034
Jakovljević, A. (2020). 'Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034
Jakovljević A. Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034
A. Jakovljević, "Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034