prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda

Jakovljević, Andrea
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Jakovljević, A. (2020). Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034

Jakovljević, Andrea. "Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034

Jakovljević, Andrea. "Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034

Jakovljević, A. (2020). 'Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 23 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034

Jakovljević A. Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034

A. Jakovljević, "Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034

Islandora Bookmark - Please login to use this feature