University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Kaić, A. (2020). Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:934909
Kaić, Anna. "Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:934909
Kaić, Anna. "Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:934909
Kaić, A. (2020). 'Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:934909
Kaić A. Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:934909
A. Kaić, "Utjecaj usmjerenosti pogleda subjekta u oglasu na reakciju gledatelja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:934909