Abstract | Unazad nekoliko godina, umjetna inteligencija i digitalni marketing su vrlo česte teme
mnogih istraživanja i radova, sukladno novim trendovima na poslovnom tržištu. Iako
razina interesa za primjenu umjetne inteligencije u marketingu još uvijek nije široko
rasprostranjena, umjetna inteligencija nudi mogućnosti za drastične promjene u
marketingu. Iz tog razloga, primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu je
glavna tema ovog rada. Za početak, u uvodu se navodi predmet istraživanja, kao i svrha,
ciljevi, korištene metode i hipoteza prema kojoj se razvija istraživanje. Za
razumijevanje teme, ključno je objasniti temeljne pojmove, razvoj i primjenu umjetne
inteligencije općenito. Također, obrađen je pojam digitalnog marketinga te su
objašnjene ključne razlike između tradicionalnog marketinga i digitalnog marketinga,
poput kanala koje koriste, načina poslovanja i slično. Analiziranjem i istraživanjem
primjene umjetne inteligencije u marketingu, prikazani su najzastupljenije i najčešće
tehnologije koje koriste umjetnu inteligenciju, a poduzeća primjenjuju u poslovanju.
Nadalje, tehnologije i alati su prikazani na primjerima značajnih i dobro poznatih
poduzeća što omogućuje lakše razumijevanje pozitivnih efekata koje pružaju i kako
zapravo funkcioniraju. Također, u radu se obrađuje i budućnost umjetne inteligencije u
marketingu, odnosno navode se područja marketinga u kojem se očekuju najznačajnije
promjene i na koji način će se određena područja transformirati. Zaključak je sinteza
prijašnjih poglavlja, prikazuje osobne stavove i zaključke te potvrđuje radnu hipotezu. |
Study programme | Title: Business Economics; specializations in: Finance and Banking, Entrepreneurship, Management, Finance and Accounting, Marketing, International Business, IT Business, International Business IT Business Course: Marketing Study programme type: university Study level: graduate Academic / professional title: magistar/magistra ekonomije (magistar/magistra ekonomije) |