University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Kahriman, E. (2020). Aktivno slušanje kao čimbenik uspješnog poslovnog pregovaranja u tekstilnoj industriji u RH (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:400398
Kahriman, Elvis. "Aktivno slušanje kao čimbenik uspješnog poslovnog pregovaranja u tekstilnoj industriji u RH." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:400398
Kahriman, Elvis. "Aktivno slušanje kao čimbenik uspješnog poslovnog pregovaranja u tekstilnoj industriji u RH." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:400398
Kahriman, E. (2020). 'Aktivno slušanje kao čimbenik uspješnog poslovnog pregovaranja u tekstilnoj industriji u RH', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:400398
Kahriman E. Aktivno slušanje kao čimbenik uspješnog poslovnog pregovaranja u tekstilnoj industriji u RH [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:400398
E. Kahriman, "Aktivno slušanje kao čimbenik uspješnog poslovnog pregovaranja u tekstilnoj industriji u RH", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:400398