prikaz prve stranice dokumenta Značaj primarnih ljudskih potreba u poslovnim pregovorima na primjeru poduzeća Coca Cola HBC
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Značaj primarnih ljudskih potreba u poslovnim pregovorima na primjeru poduzeća Coca Cola HBC

Grgić, Andrea
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Grgić, A. (2020). Značaj primarnih ljudskih potreba u poslovnim pregovorima na primjeru poduzeća Coca Cola HBC (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:987657

Grgić, Andrea. "Značaj primarnih ljudskih potreba u poslovnim pregovorima na primjeru poduzeća Coca Cola HBC." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:987657

Grgić, Andrea. "Značaj primarnih ljudskih potreba u poslovnim pregovorima na primjeru poduzeća Coca Cola HBC." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:987657

Grgić, A. (2020). 'Značaj primarnih ljudskih potreba u poslovnim pregovorima na primjeru poduzeća Coca Cola HBC', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 26 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:987657

Grgić A. Značaj primarnih ljudskih potreba u poslovnim pregovorima na primjeru poduzeća Coca Cola HBC [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:987657

A. Grgić, "Značaj primarnih ljudskih potreba u poslovnim pregovorima na primjeru poduzeća Coca Cola HBC", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:987657

Islandora Bookmark - Please login to use this feature