University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Maras, L. (2016). Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima (Professional thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:747720
Maras, Loredana. "Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:747720
Maras, Loredana. "Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:747720
Maras, L. (2016). 'Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:747720
Maras L. Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:747720
L. Maras, "Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:747720