University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Bortek, I. (2019). Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420220
Bortek, Ivana. "Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420220
Bortek, Ivana. "Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420220
Bortek, I. (2019). 'Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420220
Bortek I. Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420220
I. Bortek, "Usporedba utjecaja osobnih čimbenika na impulzivnu kupnju različitih kategorija proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:420220