University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Puškarić, A. (2019). Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:643429
Puškarić, Antonija. "Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:643429
Puškarić, Antonija. "Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:643429
Puškarić, A. (2019). 'Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:643429
Puškarić A. Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:643429
A. Puškarić, "Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:643429