University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Jahović, N. (2019). Utjecaj osobina pružatelja turističkih usluga na uspješnost poslovanja (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:088945
Jahović, Nino. "Utjecaj osobina pružatelja turističkih usluga na uspješnost poslovanja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:088945
Jahović, Nino. "Utjecaj osobina pružatelja turističkih usluga na uspješnost poslovanja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:088945
Jahović, N. (2019). 'Utjecaj osobina pružatelja turističkih usluga na uspješnost poslovanja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:088945
Jahović N. Utjecaj osobina pružatelja turističkih usluga na uspješnost poslovanja [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:088945
N. Jahović, "Utjecaj osobina pružatelja turističkih usluga na uspješnost poslovanja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:088945