prikaz prve stranice dokumenta Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača

Slavić, Viktor
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Slavić, V. (2019). Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

Slavić, Viktor. "Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

Slavić, Viktor. "Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

Slavić, V. (2019). 'Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 02 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

Slavić V. Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 October 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

V. Slavić, "Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630976

Please login to the repository to save this object to your list.